سلام
سونو انومالی عین nt ازمایش هم داره ؟؟

۵ پاسخ

ولی برای من داشت
انتی من کاملا نرمال بود ولی آزمایش غربالگری دوم مشکل داشت که میانگین گرفتن اوکی بود

نه عزیزم

نه نداره،اگه جواب غربالگری اول لب مرز باشه ،برای تکرار دکتر بهت میگه ،اگرم مشکلی توی آزمایش اولت نباشه و همه چی نرمال باشه نمیخواد،همون سونو آنومالی تنهاعه

نه نداره

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 𝑲𝒂𝒓𝒆𝒏🧸💙 مامان 𝑲𝒂𝒓𝒆𝒏🧸💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان زُحَل🪐 مامان زُحَل🪐 ۶ ماهگی
مامان ماهلین💕دلوین مامان ماهلین💕دلوین ۷ ماهگی
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری