سلام میگم انومالی هم ازمایش داره؟

۸ پاسخ

آره داره ولی همه دکترای نمینویسن
ازمایشش رو من ۱۵ هفته و ۳ روز دادم
سونوش رو ۱۸ هفته و ۱ روز

نخ نداره

نه عزیزم دکترا معمولا میگن آزمایش انتی خوب باشه نیازی به آزمایش آنومالی نیست

بله داره

من دادم گلپ

۱۶ هفته یک ازمایش هست ک همه دکترا لازم نمیدونن

اگ انتی خوب باشه نه نیازی نیست دکترت خودش بهت میگه

اگه دکتر بخواد داره
من انتیم خوب بود دیگه آنومالی فقط سونو داشتم

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۱ ماهگی
مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی