خوردن زیاد هندونه خطرناکه؟؟؟
چ خطرس داره؟؟؟

۱۱ پاسخ

کلا خوردن زیاد هیچی خوب نیست
هندونه هم قندتو بالا میبره هم میگن اب دور جنین رو زیاد میکنه هم اینکه یه پات دسشویی میشه
مثلا روزی یه هندونه یا نصفش خییییلی زیاده در حد یکی دو تیکه فقط

من عفونت داشتم و رفتم دکتر
داشتم از اتاق دکتر خارج میشدم درومد گفت هندوانه هم نخور
حالا نمیدونم چرا

ن عالیه اب داره اب بدنتو تامین میکنه

من کلا یه مدت فقط هندونه میخوردم میشد روزی یکی هم میخوردم

هندونه خیلی هم خوبه به شرطی که قند نداشته باشی چون قندش زیاده

والا من دیشب نصف هندونه رو‌خوردم‌😐یعنی کلا زیاد میخورم‌

منم خیلی میخورم نمیدونم

خوبه عزیزم بخور

اگ قند نداری بدنیست میگن اب دور جنین زیادمیکنه خواص خودشم داره

تو بارداری خوردن زیاد هر چیزی خوب نیست
همه چی به مقدار کم بخور

اتفاقا میگن خوبه هندونه

سوال های مرتبط

مامان شیطون مامان شیطون هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هامین🤰🤱 مامان هامین🤰🤱 هفته سی‌ونهم بارداری