خانوما خوردن هندونه تو هفته من بد نیست؟

۱۲ پاسخ

مگه الان هندونه هس؟؟

کلا هندونه خوردن عالیه چون ابکیه نیاز ب اب بدنو رفع میکنه اخر ماه هات زیاد بخور تا اب امونیک بچه خوب باشه

تاپیکام ببین گلم🥰😍

من خیلی خیلی خوردم با گرمک🥲

چرا اینجاها هندونه نیس پس اوا😕🤕

مامانا اینترنت ها قطعه اینستا و تلگرام
خرید حضوری هم که تو این شرایط ممکن نیست

من کانال روبیکا دارم برای شما مامانا
لباس، نوزادی تا دوسال و یسری بزرگتر تا 8 سال دارم

تو کانالم کلی مامان از همین گهواره عضو شدن
کیفیت و قیمت کارهام خیلی خوب و مناسبه و نارضایتی تا حالا نداشتم

هر روز ارسال با پست پیشتاز داریم ❤️
خیلی سریع به دستتون میرسه


⛔گروه برای مادر ها  هم داریم واسه گفتگو هاتون میتونید عضو بشین ⛔

🩵 ایدی کانال روبیکا    nini_heed1
شماره‌ روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923

نه بد نیست ولی بیش از اندازه نخور بابت قندش

نه عزیزم ولی کم بخورهم قندشدیدبالامیبره هم اینکه من خوردم دلدردشدیدی گرفتم که دکترگفت ضررکرده

نه بد نیس اگه قند داری کم بخور

نه من خوردم

من که یه دل سیر خوردم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد