۶ پاسخ

درخاستام پره میشه درخاست بدی😂

منم هوس هندونه زیاد دارم وخیلیم میخورم.
جنسیت نی نی شما چیه

یانی ممکنه منم قند داشته باشم چون تو لبهایش هام‌نشون نداده تا حالا

من همیشه میخورم هر روز شربت هندوانه شکلات

۱۰۳ که خوب نیست اگر دستگاه خونگی تست زدی که اونا خطا دارن برو بیرون ی ازمایش بده اگر بیرون تست دادی ۱۰۳ بوده مراقب باش بالا تر نره

قند ناشتات شده ۱۰۳؟

سوال های مرتبط

مامان هامین🤰🤱 مامان هامین🤰🤱 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا🫀 مامان نیلا🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری