۱۴ پاسخ

عزیزم من با ارد برنج میدادم اوایل

من میریزم تو فرنی خالی نمیخوره

من فرنچ تست درست میکنم یا پنکیک

تو فرنی یا کتلت

با سفیده بده
اون قبلا بود سفیده نمیدادن
بعد یه مدت نیمرو کن با کره یا روغن زیتون

منم‌ نمیخوره‌. یه‌ مامانی‌ اینجا‌ بهم‌ گفت‌ بریزم‌ تو‌ سرلاکش‌ امتحان‌ میکنم

با ماست البته هنوز به ابن یکی ندادم

من با سیب زمینی پوره میکنم

با جوپرک و موز و خرما ترکیب میکنم

نیمرو کن با کره

من میدم د‌و‌ساعت بعد بالا میاره خیلی وحشتناک هم بالا میاره

میریزم تو فرنی

با جودوسرپرک بهش میدم یا ابجوش فرنی

با کره و یذره ابجوش و نمک پوره میکنم

سوال های مرتبط

مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 ۱ سالگی
مامان پسر مامان مامان پسر مامان ۱۷ ماهگی