ینی وزن جنین شما از ۴۸ درصد بارداری با سن مشابه بیشتره و از ۵۲ درصد کمتره
معمولیه عزیزم چون صدکش زیر ۵۰ هست
منم دخترم هفته شما ۱۶۰۰ بود
دکتر میگفت نرماله اونقد زیاد نیست ولی کم هم نیست
هزینش چقدر شد رفتی؟
خوبه بد نیست نرماله
صدک بالای ۳۰خوبه هرچی بره بالاتر نی نی کپلی تر 🥰
نه خوبه خداروشکر، 30هفته هستی
منم چند روز پیش دادم سونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.