خانما سونوی رشدم چطوره؟

خوبه یا بده؟

تصویر
۷ پاسخ

خودت سنوی رشد خواستی بری؟
چرا از من سنو رشد نمینویسه براممم

عدسی و پروتئین جات بخور
بستنی بخور

اره خوبه فقط نی نیت یکم وزنش کمه
من ۲۸هفته رفتم برای رشد وزنش۱۴۰۰بود
سعی کن غذای مقوی بخوری

خداروشکر خوبه

چرا نصف بیشتر جفتا قدامیه

خوبه.

خداروشکر خوبه

سوال های مرتبط

مامان Maryam مامان Maryam هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیسان 💙🩵 مامان علیسان 💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ریحانه🎀 مامان ریحانه🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آلا جونم مامان آلا جونم ۳ ماهگی