خداراشکر عزیزم
منم ۲۷ هفته و سه روز رفتم وزن دخترم ۱۲۸۹بود
منم امروز میخام برم خیلی نگرانم امیدوارم مثل مال شما نرمال شه نتیجش
برا منم زده ۲۰ مرداد اگه سزارین بشیم میشه چندم ۱۰ روز زودتر میشه یا بیشتر ؟
دوستان عکسی که تو این سونو بهمون میدن بچه همون شکل در میاد ؟ احساس میکنم چشماش خیلی کوچولوعه😀😖😀
خداروشکر ابجی
## امیدوارم تا روز زایمان سفالیک بمونی مادر🙏🏻😍😂🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.