اولین سونوی رشدم چطوره؟
دکتر ک گفت خوبه☺️🤱🏻

تصویر
۶ پاسخ

خداراشکر عزیزم
منم ۲۷ هفته و سه روز رفتم وزن دخترم ۱۲۸۹بود

منم امروز میخام برم خیلی نگرانم امیدوارم مثل مال شما نرمال شه نتیجش

برا منم زده ۲۰ مرداد اگه سزارین بشیم میشه چندم ۱۰ روز زودتر میشه یا بیشتر ؟

دوستان عکسی که تو این سونو بهمون میدن بچه همون شکل در میاد ؟ احساس میکنم چشماش خیلی کوچولوعه😀😖😀

تصویر

خداروشکر ابجی

## امیدوارم تا روز زایمان سفالیک بمونی مادر🙏🏻😍😂🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان علیسان 💙🩵 مامان علیسان 💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه👶💙 مامان جوجه👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوشولو🩵 مامان فندق کوشولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرین🐈🍪 مامان آرین🐈🍪 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ام بارداری
مامان ریحانه🎀 مامان ریحانه🎀 هفته سی‌ویکم بارداری