بچه ک سکسکه میکنه باید دراز کش باشه یا تو بغل

۲ پاسخ

اگه شیربهش بدی ایست میکنه

من توی گوگل زده بودم نوشته بود نباید زیاد بالا وپایینش کرد بچه احساس ناراحتی میکنه واذیت میشه من معمولن درازکش
مگه اینکه گریه کنه بغلش کنم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🩷 مامان فندق کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد