۵ پاسخ

من هر ۸ ساعت ۳ سی سی میدم دکترش گفت مشکلی نیست

من هر ۸ ساعت یک ونیم سی سی میدم

من روزی سه بار هر بار یک قاشق چای خوری میدم

نه این دارو ها چیز خطرناکی ندارن بیشترشون گیاهه چیز خاصی نمیشه فقط دردشون و تسکین میده

روزانه تا پنج میل مجازه
من دو و نیم میدادم هر روز

سوال های مرتبط

مامان آراد ودلارا🧒🏻 مامان آراد ودلارا🧒🏻 ۱۴ ماهگی
مامان معجزه ی خدا✨ مامان معجزه ی خدا✨ ۱۳ ماهگی