مامانا ی سوال داشتم شما سرلاک خوری دارید خوبه

۵ پاسخ

خیلی ممنونم

اصلا خوب نیست پسرم باهاش نمیخوره

نه بابا منکه از دستم از قاشق هم بیشتر استفاده میکنم

من دارم ولی دخترم سرلاک نمیخوره توش سوپ رقیق شده یا فرنی میریزم کمتر لباسش کثیف میشه

به نظرمن که به کار نیست
میران فقط قاشق استیلی دوست داره

سوال های مرتبط

مامان گردو💙 مامان گردو💙 ۱۷ ماهگی
مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی
مامان کیان🥰 مامان کیان🥰 ۱ سالگی