۹ پاسخ

سبزیجات وقتی پخته میشن بعد فریز میشن ارزش غذاییشون از دست میره

آب‌پز کن بهتره

من خام میزارم تازه میمونه خواصش هم از بین نمیره

من همینجوری فریز میکنم سبز و تازه میمونه

بلانچ کن
بهترین روشه
رنگ و مزع و اینا قشنگ تازه میمونه

من آب پز میکنم
البته نمیذارم کاملا له بشه مث کنسرویا
نیم پزه

من تا حالا جفتشو گذاشتم هیچکدوم در رنگش فرقی نداشته موقع استفاده ولی خب آبپز سریع و آماده اس بهتره به نظرم

آبپز کنی عزیزم
اگه آبپز نکنی پوچ میشه

من خودم نيم پز ميكنم

سوال های مرتبط