کیا نی نی،هاشون دختره حستون چیه


بارداری بارداری بارداری

۱۸ پاسخ

بزرگترین ارزوم و دارم زندگی میکنم🩷

منم دخمله
نمی‌دونم اصن چطوری حسموتوصیفش کنم فقط خداروشکرشکرمیکنم منتظرصحیح وسالم بغلش کنم♥️

من که دارم عشق میکنم از داشتنش🩷🌸👧🏻

من سومی دختر اوایل یه‌ جورایی ناراحت شدم چون دوست داشتم که از هر دو جنس داشته باشم ولی الان که تکون‌میخوره خوشحالم که یه نینی سالم خدا میخواد بهم بده راضی ام به رضای خودش

خیلی خوشحالم خدا بهم ی دختر داد😻😻

من چون یه دختر دارم دومی هم دختره زیاد ذوق ندارم بازم خدایا شکرت

من انتی رفتم گفت صدرصد دختر .از الان دارم به اسمش فکر میکنم

من بهترین حس دنیا یه دخمل ناز😍😍

نینی من دختره،یه حس عجیب دارم دلم میخاد زودتر ببینمش بغلش کنم بوش کنم

همدمم قراره بشه
نور خونمونه🥰

یه حس غیرقابل تفصیر!
بزرگترین آرزوم بوده🥲

حس خوووب خییییلی خوووووب😍

عالیه 🥰😍یه دختر کوچولو ناز توی زندگیم داره میاد

من برای بار دوم دنیام صورتی شد بینهااااااایت خوشحالم🥰🥰🥰دخترم از من خوشحالتره

من💟 انتی گفته ۷۰ درصد دختر
ولی حس خاصی ندارم شاید چون تکون نمیخوره اما همسرم خیلی خوشحاله

من دختره فقط سلامتیش واسم مهمه..چون یه سقط داشتم و اون پسر بود میخوام فقط این بچه مو سالم بغل بگیرم

من دختر دارم و یکی از ارزوهای منو شوهرم براورده شده 🎀✨

من دختره خیلی خوشحالم 😍💕

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا🩵🩷 مامان هدیه ی خدا🩵🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نازدونه💞 مامان نازدونه💞 هفته سی‌وچهارم بارداری