۷ پاسخ

کره رو دو روز یا سه روز یه کوچولو بده بالاخره تاثیرمیذاره اگه دیدی گذاشت دیگه نده

واگه شیرخودتم میدی بیشترمایعات بخور روزی ۲لیتر اب بخور کاچی بخور شیرهای خشک هم بیشتر باعث میشه یبوست بشن به نظرم

تو ۳۰سیسی اب یه حبه قند بنداز شیشه ش بخوره مواظب باش موقع خوردن استراحت بده که نپره گلوش وسرشو بالا بگیر نپره گلوش ویه کوچولو کره بده بخوره شربت لاکتولوز هم خوبه هرهشت ساعت ۱سیسی

بغیر از قطره چیکار کنم

قطره بی بی کر بهش بده ... ۵ دقیقه روی شکم بخوابونیش هم خوبه

اشکال نداره
من امروز رفتم دکتر پرسیدم گف طبیعیه

قطره بی بی کر بده
۵قطره

سوال های مرتبط

مامان کیآرش💛🌿✨. مامان کیآرش💛🌿✨. ۶ ماهگی