۸ پاسخ

دمنوش بنفشه ترنجبین

دختر من یه مدت بداخلاق و پرخاشگر شده بود و جیغ میزد بعد واسه چکاپ که دخترمو بردم پیش دکترش این موضوع رو درمیون گذاشتم با دکتر که پرخاشگر شده و اینا،بعد آزمایش نوشت متوجه شدیم آهن بدنش کمه که باعث شده همش جیغ بکشه و بداخلاق شده بود بعد یک هفته که شربت رو خورد اصلا خیلی خوب شد حالا پسر شما رو نمی‌دونم کنجکاوی که همه بچه ها دارن تواین سن حالا شما هم یه آزمایش ببرین آهن بدنش و چک کنین بهتره

دارو چرا مشاوره برین ک بدونید چجوری باید این موقع ها رفتار کنید ک کنترل کنید و جواب بگیرید

شربت امگاسه

طبیعیهههههههههههه

گلم اون بچه ای که دارو میخوره بخاطر پیش فعالی هست که دکتر تشخیص میده
برای اینی که شما میگی که دارو نمیدن

وای وای. شما هم که حرف شوهر منو میزنی. میگه ببر دکتر شاید مریض باشه آخه این چه حرفیه. دیگه بچه سالمه بازی می‌کنه جنب و جوش داره ماشاله. مریض وبی حال باشه خوبه

فضولی چرا بچه س کنجکاوه باهوش

سوال های مرتبط