۴ پاسخ

دوتا قرص ال دی امشب بخور دوتا هم فردا شب بعد ۴ روز میشی منم هر کاری میگردم نمیشدم رفتم فوق تخصص زنان بم گفت با این روش شدم

منم سه روز عقب افتاده نمی‌دونم چیکار کنم

شاید کیست دارید

شاید کیست داری
یه چای نبات با خرما بخور ببین پریود میشی

سوال های مرتبط