۳ پاسخ

خیلیم معده درد بودم ناشتا پنتوپرازول میخوردم بعد ناهار یه فاموتدین میخوردم الان بهترم خداروشکر

منم همینجوری بودم کلافه میشدم گریه میکردم
از حالت تهوع زیاد، بعدش لیموترش با نمک میخوردم بهتر میشدم و حتی پوست لیمو رو استشمام میکردم
الان دقیقن تا حالم بد میشه یا استشمام میکنم یا میخورم

معمولا وارد ۴ ماه بشه ادم بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان حلما خانمم🩷💞 مامان حلما خانمم🩷💞 ۱ ماهگی
مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته شانزدهم بارداری