خیلیم معده درد بودم ناشتا پنتوپرازول میخوردم بعد ناهار یه فاموتدین میخوردم الان بهترم خداروشکر
منم همینجوری بودم کلافه میشدم گریه میکردم
از حالت تهوع زیاد، بعدش لیموترش با نمک میخوردم بهتر میشدم و حتی پوست لیمو رو استشمام میکردم
الان دقیقن تا حالم بد میشه یا استشمام میکنم یا میخورم
معمولا وارد ۴ ماه بشه ادم بهتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.