۴ پاسخ

منم متاسفانه پلاکتم پایینه روزی دوتا فرفورت گاین وشبی یکی روی فولیک میخورم الان سه ماهه میخورم فقط ۱۳تا رفته بالا🥲

قندت خوبه

همه خوبه چیز خطرناکی نیست، برا پلاکتت دکتر احتمالا قرص آهن میده.

قندت خوبه

پلاکتت همیشه پایین بوده؟!

سوال های مرتبط

مامان پسرم وتوراهیم مامان پسرم وتوراهیم ۵ ماهگی
مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی
مامان پسرم وتوراهیم مامان پسرم وتوراهیم ۵ ماهگی
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری