دکتر من باز سونو نوشت گف ۲۳ ۲۴ هفته برو شماهام رفتین؟

۶ پاسخ

اره من باید برم ۲۴ هفته
چون یه نقطه رو قلب بچس باید مجدد چک بشه که ببینیم رفع شده ایشالله یا نه

من هم ۲۳ هفته سنو دادم هم ۲۵ هفته و هم ۲۰ هفته

بستگی به خود دکتر و وضعیت سونو هایی ک میدید داره دیگ
مثلا دکتر من گفته بود ۲۷ هفته برم
ولی دوسه روز بود حرکت بچه رو نمیفهمیدم خیلی ناراحت بودم امروز خودم ازاد رفتم

ن گلم سنو تواین هفته نیست اصلا

نه برا من ننوشت🥲نگفت برای چیه؟

نه برامن ننوشته بود برا۳۰هفته سونورشد وچسبندگی نوشته که برم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی