۴ پاسخ

من همه چیز میدم غیر از حریره بادام

چقدر سخته این رفلاکس لعنتی هی گفتیم بزرگ میشه بهتر میشه بدتر شدش

دخترم رفلاکس داره فقط چیزایی که دکترش گفته میدم
صبحانه فرنی ارد برنج
ناهار سوپ کودک
شام سرلاک
میوه هم فقط موز میتونم بهش بدم
بغیر از اینا چیزی دادنی بدتر میشه رفلاکسش

پسر من اکثر غذاها رفلاکسش رو بدتر میکنه
فقط سیب زمینی ابپز خالی و سیب خام پوره شده دوست داره

سوال های مرتبط

مامان دلوین💕 مامان دلوین💕 ۹ ماهگی