۴ پاسخ

منم نفس تنگی ام زیاد شده فکر کردم برای ماهم زیاد شده بچه رشد کرده رفتم دکترم گفت برای آنها قرصاتو دوتا میخوری گفتم نه نشده یکی میخورم زیادتر کردم بهتر شدم

واااای منن دقیقاااااا بخدا🥺

منم شبایه بدی دارم حس خفگی شکمم سفت میشه فک میکنم میخام الان بترکم

منم حس نفس تنگی میگیرم فک کنم طبیعیه

سوال های مرتبط