من همین امشب از پیش دکتر میان
بهترین دکتر اطفال شهر بردم گفت هیچ ایرادی نداره
اینکه میگن سردیش و شده این چیزا همش چرته
طبیعیه
ازشیرخشک هس نگران نباش
اگه شیرخشک می خوره طبیعی نگران نباش
سمت ما میگن ار سرما خوردن پهلو هست
سرما خورده لابد
بیرون روی یا مسموم نیستی؟
شاید گوشش درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.