من از هفته ۱۳ نفس تنگی داشتم،فک میکردم طبیعیه بخاطر بارداریه،ولی دیگه اینقد اذیت شدم دکترم گفت برو متخصص ریه اکو قلب هم انجام بده،هم قلبم نامنظم میزد هم ریه م مشکل داشت ،به نظرم پیگیری کن
بله عزیزم من از۱۳هفته تنگی نفس دارم تاالان
به نظرم اره چون من کلا از اوایل بارداریم همینجوری نفس تنگ میشدم
ب دکتر گفتم گفت درکل نفس تنگی رو حاملگی طبیعیه مگر اینکه خیلی شدید و طولانی باشه
من از اول بارداری داشتم برام نوار و اکو قلب نوشت دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.