۳ پاسخ

پاشویه و تن شویه کن پایین تر هم میاد
بعضی تب ها مقاوم هستن تا یه حدی میان پایین ولی کم نمیشه
همین که بالاتر نره ثابت بمونه هم خوبه

اگه با بروفن هم پایین نیمده حتما ببرش

آره حتما ببر یا درمانگاه یا بیمارستان باید سرم بزنن تا کنترل بشه

سوال های مرتبط