خانما میگم از کی باید به پهلو خوابید بخصوص به پهلو چپ ؟؟؟

۳ پاسخ

منکه برای اینکه عادت کنم از وقتی فهمیدم باردارم به پهلو میخوابم

برا ماهای آخر بارداری هستش دکتر گفت که چون سمت راست رگ خونرسانی بچه هستش وزن بچه میفته روی رگ و باعث میشه خون کمتری بهش برسه برای همین از ماهای آخر بیشتر سعی کنید به پهلوی چپ بخوابید

از ۳۰ هفته هرچی خوردید بعد به چپ بخوابید

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نور💙 مامان نور💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی