۱۹ پاسخ

سختیش به کنار واقعاااا...
با این گرونی و مملکت داغونشون دلت خوشه بخدا 🤦🏻‍♀️
من همین یکی رو دارم احساس گناه دارم 😑

واقعا نی نی نوزاد خیلی دوست داشتنیه

سرتو‌بیار جلو👊

به نظرم منو و تو حرف از بچه نزنیم با اون بارداری افتضاح و مسخره ای که داشتیم خود من که ۵ ماه از خونه نتونستم بخاطر پله از خونه بیرون بیام...هرچند همسرم میگه بچم تنها نباشه یکی دیگه ...فعلا دهنش بستم.....خخخ

بیا 👊

مخصوصاااا دختر

تنها نیستی منم همش دلم میخواد😅😂

دیگه نمیخوام بخاطر شوهرم که دلش بچه میخواد بدنم و روح و روان و آرامشم رو نابود کنم. که مثلا یه خورده در حق بچه کم کاری کنم دنیا رو روی سرم خراب کنه

منم دوست دارم ولی خودم نابود میشم
شوهرم خیلی ب بچه علاقه داره

دقیقن منم دلم نوزاد میخاد ،،
حاملگی افتضاحی داشتم ، بعده زایمانمم ک کلن افتضاح بود بچه میره تو دستگاه ی هفته ،،، اینا ب کنار دیابت و فشار هم اضافه میشه
ولی بااین وجود دلم میخاد ی نوزاد فقط تا یک ماه داشته باشم ،،

نوزاد خیلی خوبه ولی دیگه غلط بکنم
دست تنها پدرم در اومد تا اینجا رسوندمش
شمام لطفا بشین سرجات😂😂😂

اگه شرایطش داذی وتوانایش😉 دست به کار شو عزیزم

با کمال میل👊🫲

من میزنم تو دهنت عزیزم 😂 البته ببخشید ولی میگم غلط کردی

من امروز تو یه اوضاعی بودم که چقدر خودمو فحش دادم و نفرین کردم دیگه بچه نیارم😔😔
بعد ناراحتم عذاب وجدان دارم که ناشکری می‌کنم ولی دخترم امروز بلایی نبود سرم بیاره

عزیزم 🥹ما زنا طبیعیتمونه ک همیشه دلمون بچه بخواد منم همینم ولی میدونم قرار نیست دیگه هیچ وقت بچه ای ب دنیا بیارم ولی عاشق بارداری ونوزادم

بیخود بیا من بزنم تو دهنتتتتن

بیا جلو👊👊👊

خواهر با زدن تو دهن درست نمیشه باید جفت‌پا برن تو صورتمون منم شبا نی نی دلم‌میخاد خخخخ

سوال های مرتبط

مامان دیاناهدیه خدا مامان دیاناهدیه خدا ۲ سالگی
مامان حلما🫀 مامان حلما🫀 ۲ سالگی