سختیش به کنار واقعاااا...
با این گرونی و مملکت داغونشون دلت خوشه بخدا 🤦🏻♀️
من همین یکی رو دارم احساس گناه دارم 😑
واقعا نی نی نوزاد خیلی دوست داشتنیه
سرتوبیار جلو👊
به نظرم منو و تو حرف از بچه نزنیم با اون بارداری افتضاح و مسخره ای که داشتیم خود من که ۵ ماه از خونه نتونستم بخاطر پله از خونه بیرون بیام...هرچند همسرم میگه بچم تنها نباشه یکی دیگه ...فعلا دهنش بستم.....خخخ
بیا 👊
مخصوصاااا دختر
تنها نیستی منم همش دلم میخواد😅😂
دیگه نمیخوام بخاطر شوهرم که دلش بچه میخواد بدنم و روح و روان و آرامشم رو نابود کنم. که مثلا یه خورده در حق بچه کم کاری کنم دنیا رو روی سرم خراب کنه
منم دوست دارم ولی خودم نابود میشم
شوهرم خیلی ب بچه علاقه داره
دقیقن منم دلم نوزاد میخاد ،،
حاملگی افتضاحی داشتم ، بعده زایمانمم ک کلن افتضاح بود بچه میره تو دستگاه ی هفته ،،، اینا ب کنار دیابت و فشار هم اضافه میشه
ولی بااین وجود دلم میخاد ی نوزاد فقط تا یک ماه داشته باشم ،،
نوزاد خیلی خوبه ولی دیگه غلط بکنم
دست تنها پدرم در اومد تا اینجا رسوندمش
شمام لطفا بشین سرجات😂😂😂
اگه شرایطش داذی وتوانایش😉 دست به کار شو عزیزم
با کمال میل👊🫲
من میزنم تو دهنت عزیزم 😂 البته ببخشید ولی میگم غلط کردی
من امروز تو یه اوضاعی بودم که چقدر خودمو فحش دادم و نفرین کردم دیگه بچه نیارم😔😔
بعد ناراحتم عذاب وجدان دارم که ناشکری میکنم ولی دخترم امروز بلایی نبود سرم بیاره
عزیزم 🥹ما زنا طبیعیتمونه ک همیشه دلمون بچه بخواد منم همینم ولی میدونم قرار نیست دیگه هیچ وقت بچه ای ب دنیا بیارم ولی عاشق بارداری ونوزادم
بیخود بیا من بزنم تو دهنتتتتن
بیا جلو👊👊👊
خواهر با زدن تو دهن درست نمیشه باید جفتپا برن تو صورتمون منم شبا نی نی دلممیخاد خخخخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.