منکه زعفرانم خوردم دهانه رحمم باز نشد😁😅
من اخرا بارداریم خاک شیر میخوردم ک دهنه رحممم باز بشه تخم شربت چیز دگ است
ن عزیزم اونکه رحمو باز و نرم میکنه خاکشیره....
و اینک همین تخم شربتم از هفته هاا هشت ماه مجازه
من خیلی میخوردم ینی عاشقشماااا از الان دیگه هر روز خونه من شربت خاکشیر و تخم شربتی و عرقیجات آمادس😂😂
پارسال اینموقع با ترس و لرز میخوردم
هیچی هم نشد
روزای اخرهم لیوان لیوان سر میکشیدم
منک خوردم فایده نداش
میگن اره
خدا نکشتت دختر رحم واسه چی باز کنه اره بخیه هم میزنه 😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.