من اگ باردار باشم ۵ روز تاخیرم
بچم بهمنی میشع ولی اصلا دوسندارم بهمنی باشه چون تولد نامزد قبلی همسرمم بهمنع 😑😑😑😑 نامزد قبلیش هم میشه خواهر جاریم هووووووف
عزیز دلم انشاءالله 🤲🏻
سلام وقت بخیر ممنون میشم آخرین تاپیک منو جواب بدبد
الهی آمین 😍
بچه من بهمنیه🥰
انشاالله عزیزم 😍
منم همش می گفتم این ماه باردار بشم عین باباش بهمنی می شه ولی فکر نکنم بشه روز هفده آزاد سازی منفی شدم چهار روز مونده ب موعودم
توکل به خدا
انشاءالله که حاجت روا بشی
ان شالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.