اگه باردار باشم نینیم مثل من بهمنی میشه کاش بشه 🥺🥺🥺🥺

۱۰ پاسخ

من اگ باردار باشم ۵ روز تاخیرم
بچم بهمنی میشع ولی اصلا دوسندارم بهمنی باشه چون تولد نامزد قبلی همسرمم بهمنع 😑😑😑😑 نامزد قبلیش هم میشه خواهر جاریم هووووووف

عزیز دلم ان‌شاءالله 🤲🏻

سلام وقت بخیر ممنون میشم آخرین تاپیک منو جواب بدبد

الهی آمین 😍

بچه من بهمنیه🥰

انشاالله عزیزم 😍

منم همش می گفتم این ماه باردار بشم عین باباش بهمنی می شه ولی فکر نکنم بشه روز هفده آزاد سازی منفی شدم چهار روز مونده ب موعودم

توکل به خدا

انشاءالله که حاجت روا بشی

ان شالله

سوال های مرتبط

چشم انتظار🥺 چشم انتظار🥺 قصد بارداری
مامان نفس💕💕 مامان نفس💕💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
منتظر‌ اولی🥺 منتظر‌ اولی🥺 قصد بارداری