فردا زایمانمه مامانا توصیه ای ندارین؟

۷ پاسخ

خدا به همراهت به سلامتی

اگه زایمانت طبیعی هست، حتما همسرتو داخل اتاق زایمان ببر/ الانم خووووب بخواب و استراحت کن که فردا پرانرژی باشی/ موقع زایمان فیلمبردار داشته باش چون بهترین لحظه عمرتو ثبت میکنه

اگه سزارینی مقداری نسکافه و چایی با خودت داشته باش برای اینکه مواد بی حسی بعد زایمان اذیتت نکنه

کمپوت گلابی حتما بخور که شکمت خوب کار کنه

اصلا استرس نداشته باش هیچ ترسی نداره

بسلامتی انشاالله
ما رو از دعای خیرت بی نصیب نزار

براهمه مادرای باردار و من دعا کن ان شااللع به سلامتی و دل خوش زایمان کنی❤️

نه برو بسلامت

خوش به سعادتت برای همه دعااااا کن عزیزم
الهی به سلامتی نی نی رو بغل بگیری

سوال های مرتبط

مامان لنا و دوقلوها🎀 مامان لنا و دوقلوها🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری