مامانم میگه شیر و خرما میخورده داداشم ۴ کیلو و خورده ای بوده
کباب حلیم سفیده تخممرغ
پودر سنجد و شیر رو قاطی کن بخور میگن خوبه
کباب و اجیل، من امروز رفتم سونو وزن با این ک چن وقته رژیم دیابتم گفت وزنش خوبه
بستنی سنتی
کباب
حلیم
تخم مرغ آبپز و سیب زمینی ابپز،بادوم درختی شیرین،شیر،ماست پروبیوتیک،میوه
من اینارو میخورم دخترم ۳۵ هفته ۳ کیلو بود
لیدی میل
والا من بیمارستان یکی و دیدم 35 هفته زایمان کرد بچش بالا 2700 بود ماشاالله گفتم خوبه وزنش زود زاییدی گفت بچه اولم ک زایمان زودرس شد ضعیف بود رفت دستگاه دیگه برا این یکی چند هفته پیش سونو دادم وزنش کم بود دکتر گفت شاید اینم زود دنیا بیاد لیدی میل نوشت برام گفت بخور ک اگه زاییدی وزنش کم نباشه که خیلی هم راضی بود وگرنه خودم شخصا تجربه ندارم
تخم مرغ اب پز گوشت و حبوبات
گوشتتتتت
دکتر گفت گوشت بخور
خرما وگردو وارده باهم
آبگوشت . بستنی . حلیم . حبوبات . برنج .
کباب 😋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.