من تو هفته های بالاتر هم داشتم شاید تا پنج الی شش ماهگی
آره عزیزم
با اینکه طبیعه ولی باز هر علائمی داری به دکترت بگی بهتره
منم مثل توام میگن طبیعیه حالا من از دکترمم پرسیدم گفت رحم در حال رشده و طبیعیه
تو هفته های ۱۴ الی۱۵ گم میشه نگران نباش
هر ماه ماه درد پریودی داری به ماه آخر برسی باز بدتره 🚶🏻♀️
وااای منم
هرماه تو تایم پریود درد پریود میاد سراغ آدم من ک هرماه اون دردارو دارم
اره درد پریودی طبیعیه
اره منم مث تو بودم نگران نباش
آره منم اینجوری بودم نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.