تو این هفته گاهی وقتا درد پریودی میگیرم طبیعیه 🥲🫣

۱۱ پاسخ

من تو هفته های بالاتر هم داشتم شاید تا پنج الی شش ماهگی

آره عزیزم

با اینکه طبیعه ولی باز هر علائمی داری به دکترت بگی بهتره

منم مثل توام میگن طبیعیه حالا من از دکترمم پرسیدم گفت رحم در حال رشده و طبیعیه

تو هفته های ۱۴ الی۱۵ گم میشه نگران نباش

هر ماه ماه درد پریودی داری به ماه آخر برسی باز بدتره 🚶🏻‍♀️

وااای منم

هرماه تو تایم پریود درد پریود میاد سراغ آدم من ک هرماه اون دردارو دارم

اره درد پریودی طبیعیه

اره منم مث تو بودم نگران نباش

آره منم اینجوری بودم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان بنده خدا🌱 مامان بنده خدا🌱 هفته نوزدهم بارداری
مامان فاطمهفاطنه مامان فاطمهفاطنه روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی