ماست بخور نگه دار تو دهنت زود خوب میشی دیگه آفت مگه باید طول بکشه ک تا بخواد بچه رو بگیره! ماست ترش بهتره
اب لیمو و جوش شیرین قاطی کن بزار یکم بمونه
با هم واکنش نشون میدن و مزش میشه مثل اب
در روز چند بار قرقره کن یروزه خوب میشی
فقط هیچ جاییشوبوس نکن،خیلی هم جلوصورتش باهاش حرف نزن چون ممکنه آب دهن بپاشه توصورتش
من مادرشوهرم دهنش برفک زده بود اول زایمانم اومدخونم هی دست وصورت بچه روبوسید بچمم گرفت الان ۳ماهه دارم دارومیدم خوب نمیشه
نه عزیزمبوسش نکن فقط
اصلا بچه رو نبوسی
منم زده ولی دخترم نه زده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.