من دهنم آفت زده ممکنه دخترم بگیره

۶ پاسخ

ماست بخور نگه دار تو دهنت زود خوب میشی دیگه آفت مگه باید طول بکشه ک تا بخواد بچه رو بگیره! ماست ترش بهتره

اب لیمو و جوش شیرین قاطی کن بزار یکم بمونه
با هم واکنش نشون میدن و مزش میشه مثل اب
در روز چند بار قرقره کن یروزه خوب میشی

فقط هیچ جاییشوبوس نکن،خیلی هم جلوصورتش باهاش حرف نزن چون ممکنه آب دهن بپاشه توصورتش
من مادرشوهرم دهنش برفک زده بود اول زایمانم اومدخونم هی دست وصورت بچه روبوسید بچمم گرفت الان ۳ماهه دارم دارومیدم خوب نمیشه

نه عزیزم‌بوسش نکن فقط

اصلا بچه رو نبوسی

منم زده ولی دخترم نه زده

سوال های مرتبط

مامان آراد و آلا 💙❤ مامان آراد و آلا 💙❤ ۱۴ ماهگی
مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۶ ماهگی