۱۴ پاسخ

چی علایمی داشتی

سلام خوبی عزیزم بهتر شودی

منم امروز زدم

آنقدری بالا نیست نگران نباش
به مرور پایین تر هم میاد

عزیزم ۴ ساعت که تموم شد اگه پایین نیومده بود شیاف بچه بزار براش

مال من واکسن ۴ ماهگی ۲۴ ساعت کامل تبش قطع نشد. فقط کنترل کردم با پاشویع و شیاف و پاراگید

ببین محیط گرم و یا لباس تنگ تنش نکن،لباس راحت و تو جای نسبتا خنک بزارش،هر چهار ساعتم قطره بده خوب میشه چیزی نیست

لعنت بچه های من‌که اب شدند سر این واکسن باتب ۴۰درجه پسرم
دخترم۳۸/۸
این تب نیست نگران نباش

پاراکیدو دو برابر وزنش میدی دیگ؟
کمپرس سرد زیاد بزار کولر بزن
بادی تنش کن پایین میاد
منم واکسن دوماهگی زدم تازه روز اولمون گذشت استرس ک تب نکنه چون داغ شد بدنش ولی روزی ۳۵ میموند

منم واکسن بچمو زدم ولی خیلی پای چپش درد میکنه چیکار کنم راهنمایی میکنین لطفا

تبش بالا نیس که

هر چند ساعت قطره رو شما میدید؟

پسر منم دیروز واکسن زده تبش بالاست

خیلی تبش بالا نیس انشالله با کارایی ک کردی میاد پایین؟پاراکید دادی؟

سوال های مرتبط