۵ پاسخ

چیزی نیس منم گاهی داشتم دوسه هفته پیش

تا حدی که درد شدید نشه و قابل تحمل باشه طبیعیه

اره ولی نگران کننده نیست
اگر گاهی درد داری و لحظه ایه طبیعی هست ؛
اما درد مداوم همراه با لکه بینی طبیعی نیست

منم همینجورم خیلی نگرانم😔

آخ گفتی منم اینجوری ام هم هفته شمام‌.
خدا کنه چیزی نباشع من که خیلی استرس دارم.🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱ ماهگی