وای دقیقا منم همینجوریم از خیلیا شنیدم میگن طبیعیه حالا تا برم پیش دکترم ببینم چی میگه
آخی عزیزم مواظب خودت باش چیزا سنگین بلند نکن که خدای نکرده زیر ۳۷ هفته کیسه آبت پاره نشه...زایمانت میخای چی باشه
اصلا نگران نباش عزیزم کاملا طبیعیه
ماه درد عزیزم منم دارم دکترم بهم هیوسین و ایزوکسوپرین داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.