وایسا باهم زایمان کنیم قبول نیس تو درد داری من ندارم 🤣
اینا ماه درد چون درد زایمان شدید میشه
اولش با انقباض شروع میشه اونم تو زمان مشخص مثلا هر ده دقیقه یه بار بعد هی کمتر میشه هر ۷ دقیقه هر ۵ دقیقه دیگه موقع زایمان به ثانیه میرسه مثلا ۵ثانیه هیچ دردی نداری بعدش دوباره شروع میشه دردات
اولش که فاصله انقباض زیاده زیاد دردی نداری هر چی زمانش کمتر شه دردش شدید تر و غیر قابل تحمل تر میشه
من امروز دو سه بار درد پریودی اومد سراغم یکساعت پیش همموکوس دفع کردم اما الان درد ندارم
هر چند دقیقه کمر و دلت میگیره باز ول میکنه اول مثل درد پریودیه کم کم زیاد میشه هر زمان دیدی دردات داره قابل تحمل میشه یعنی هر دو سه دقیقه همین طوری یهو درد میگیره ول میکنه یعنی زایمانه
منم تو این هفته شما خیلی داشتم ولی نگران نباش درد ماهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.