منم دیشب رفتم ۱۸۸۰بود
۳۲هفته و ۳روز
گفت نرماله ولی پروتئین مصرف کن برا هفته های بعدیت حتنا بیا حدود اولیل ۳۶بازبرم
عزیزم چیزی نیست خیلی وزن پایینی نداره نی نی خداروشکر ولی خودتو تقویت کن تا وزن بگیره بیشتر وزن گیری ۳ هفته اخره
عزیزم این وزن برای چند هفتس؟
یعنی از ۱۰۰٪ جزو اون صدکی هست که نوشته شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.