خانوما این صدک یعنی چی

1849gr± 270gr (22.36٪(

۴ پاسخ

منم دیشب رفتم ۱۸۸۰بود
۳۲هفته و ۳روز
گفت نرماله ولی پروتئین مصرف کن برا هفته های بعدیت حتنا بیا حدود اولیل ۳۶بازبرم

عزیزم چیزی نیست خیلی وزن پایینی نداره نی نی خداروشکر ولی خودتو تقویت کن تا وزن بگیره بیشتر وزن گیری ۳ هفته اخره

عزیزم این وزن برای چند هفتس؟

یعنی از ۱۰۰٪ جزو اون صدکی هست که نوشته شده

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان ۳ ماهگی
مامان سرحان مامان سرحان ۱ ماهگی
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان ♡جانا♡ مامان ♡جانا♡ ۳ ماهگی
مامان مغز بادوم💚 مامان مغز بادوم💚 ۹ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان ابوالفضل 🩵 مامان ابوالفضل 🩵 ۵ ماهگی