۲نسبت به ۱ سبکه نیازی نیست کم کم شروع کنی،من دخترم شیرخشکی نیست شبا بهش شیرخشک میدم ولی شیشه اش رو هم عوض نکردم همون سر شیشه ۰-۶ ماهه
آره شیرخشک باید دو بدی میتونی فقط سره شیشه رو عوض کنی
بله بعدشیش ماه شماره۲میدن
اره ولی کم کم عوض کن یهویی عوض نکن من در زول پنج روز عوض کردم
نمیدونم شما از جه شیشه شیری استفاده میکنید عزیزم ولی من اونت میدم سرش هیج تفاوتی نداره فقط تعداد قطره هایی که ازش میاد بیشتر شده شکلش عوض نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.