خداروشکر ک شیر داری منی ک شیرم کمه و بچم سیر نمیشه😢
واسه منم روز اول همش میریخت
یکیو میدادم میخورد اون یکی کل پیراهنمو خیس میکرد
الان بچم بزرگتر شده شیر بیشتری میخوره دیگه نمیریزه
خداروشکر شیر داری که بریزه ناشکر نباش 🥹
کاش مال منم اینجوری باشه که بریزه🤭 سینه هام چس مثقاله همه ش فک میکنم یه قطره هم شیر ندارم
مشکلی نداره فقط اویلش اینجوره یعد چله این همش کمتررر میشه میره دیگه شیرت نمیریزه
آخ که ما ادما هیچ وقت به هیچی راضی نیستیم
خداروشکر کن شیرت زیاد میریزه
اگر کم بود میگفتی چیکار کنم شیرم زیاد بشه
من یه سینه رومیدم پسرم بخوره اونیکی شیرش می ریخت،الان یه لیوان پلاستیکی کوچیک دارم میزارم زیرش تیشرتمو میکشم روش نمی افته،دیگه یه قطره هم رولباسم نمیریزه،پدهم نمیخواد
اینم تجربه من😁
شیر دوش بذار حیفه
طبق تجربه خودم میگم با شیر دوش ندوش اصلااا با دست بدوش حتما بعدم داخل لباس زیر بجا پد سینه دستمال بزار کلا
چه زود خسته شدی
ناشکری نکن مهمون یکی دوماهه
من حوله میزاشتم پد سینه جواب نمیداد الان ناراحتم که چرا کم شده اینجوری پیش بره کار منم به کمکی میرسه
خواهر اون سینه ک شیر میریزه روشو با انگشت نگه دار برعکس عقربه های ساعت بچرخون قطع میشه
وقتی خابه با شیردوش بدوش بریز داخل شیشه شیر بچه البته هنوز اغوزه. فک کنم
پد سینه بزار خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.