۲۳ پاسخ

خیلییی دیرر. ولی از ماه های اول زودتر میگزره در کل.من 4 و5 خیلی زودگذشت برام

برای من که همه ماه ها زود گذشت، بااینکه تهوع هم داشتم
یک هفته دیگه ماه ششم تموم میشه و وارد ۷ میشم، اصلا چجوری رد شد 😂🥴🌹

برا من ک بعد انوامالی رو دور تنده

ماه ششم برای من خوب داره میگذره😍

باورکن اصلا نمیگزره.من دیگه خسته شدم😵‍💫😵‍💫😵‍💫

شیش خیلی طولانیه کوفتی

یه روز از من جلوتری😁

خیلی دیر

من صد ساله تو شیش موندم خدا شاهده

دییییررررر

خیلی دیر میگذره خصوصا ماه ششم

تا بیشتر حساب کنی دیرتر میگذره بیخیالش باشیم زود میره

نمیگذررررررره بابا اه

ماه ۶ واسه من دیر گذشت☹️

من ک اصلا تقویمو نگا نمیکنم هفته هامو دنبال نمیکنم زود گذشته برام

دیر ترررر

منم فردا میرم ماه ششم

من که فعلا نمییگذره بدتر از پنجه😐😂

ماه ششم واسه من خیلی دیر گذشت
خداکنه ماه هشتم دیر نگذره تازه یک هفتش رفته🥲

یکممممم دیر😂😁

منم فردا وارد ماه ۶ میشم🫠

از روزی ک وارد شش شدم تا الان ک وارد هشت شدم صد ساله هر روزش صد ساله.پیرم در اومد 😅😂

یکم دیرترمیگذره

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی