ب درد نگیخوره پره میکروبو کثیفی میشه همون بهتر نمیگیره
منک کلا نگرفتم
خدا خوبت کنه خب نده بهش چه بهتر منکه بچه اولم پستونک خورد کلا وابسته بهش شد دیگه شیر و غذا نمیخورد
من بزور نگهش میدارم دوبارع مک میزنه
عزیزم منم پنج تا خریدم نمیگیره دکتره میگفت اگ نگیره نمیگیره ب زور نده بهش
خوب بهش نده حتما دوست نداره
سعی کن اگر یکمی پستونک رو گرفت لحطات اول ولش نده خوبک مک زد دستتو بردار
یکمی شیرتو بزن به پستونک بدع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.