۶ پاسخ

اره عزیزم ایستاده گرفت یا خوابیده؟

نسبت به وزنش قدش عالی

قدش عالیه ماشالله وزنشم خوبه 🧿❤️

بله عزیزم

آره
پسر منم همین بود

عالی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ سالگی
مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی