۱۳ پاسخ

خانما لطفا تاپیک قبلمو جواب بدین

😍😍😍

تا الان تشکیل شده نگران نباش ان‌شاءالله صداشم میشنوی.
من دیشب رفتم خیلی حس خوبیه🥹

صداشو شنیدی بزا منم دعاکن تشکیل شه

تشکیل شده الان.

انشاالله همه چی خوبه عزیز دلم بیا بهمون بگو

مامانای ۱۳ ۱۴ هفته یه گروه ر و ب ی ک داریم🤰🏻
اگر دوس دارین میتونید بهم‌پیام بدین
اقدامی هم داریم🙋🏻‍♀️
@miss_marii_75

ایشالا ک اوکی هست

چقدر مونده تا سونوت؟

عزیزم انشالله ک تشکیل شده

استرس نداشته باش شاد باش زندگی کن موزیک گوش کن آرامش خیلی مهم نگرانی و استرس منشا بیماری هاس

انشالله عزیزم منم یک هفته دیگه نوبت دارم خانما خواهش میکنم ازتون برام دعا کنید

انشالله منم همینطور استرس دارم برم سونو هفته چندمی

سوال های مرتبط