۹ پاسخ

پسر منم اینطوریه البته عادت کرده غذاهایی ک من میدم مستقیم قورت میده باید اب یا ماست بدم با غذاش ولییی خودش چیزایی ک بخوره قشنگ میجوعه و قورت میده ماکارونی برنج خوراکی هرچی که باشه خودش راحت میجوعه ولی غذاهارو انقد نمیخوره ک سیر بشه
پسر من تا یکسالو نیم بالا میاورد یدونه برنج میرفت دهنش عوق میزد بالا میاورد ولی یهو خودش خوب شد و خداروشکر یکساله نسبت و چیزای درشت واکنش نشون نداده و بالا نیاورده
سعی کن غذارو زیاد له نکنی با پشت قاشق یکم له کن ک نسبت به بافت غذا حساسیتش خوب بشه

عزیزم حتما ببر گفتار درمان
اینکه می گن صبر کن بزرگ بشه درست میشه حرفه ،
بچه هر چقدر بزرگتر بشه همکاریش باهات کمتر میشه بیشتر اذیت میشه و دیرتر خوب میشه
مشکل بلع با مولتی ویتامین درست نمیشه

چیزای پوره وله یانرم بهش بده یهو نمیشه بافت سفت بدی دست خودش نیست زور نمیشه کرد بالا بیاره که

عزیزم از کم شروع کن حتی یه سیب رمینی تکه کوچیک نرم خیلی کوچیک از کم شروع کن یادبگیره جوییدن اگه متوجه میشه و قودت نمیده آدامس بذاردهنت همزمان به اونم بده جوییدن بهش نشون بده
درست میشه چون ازبچگی بیشتر پوره خورده براش سخته الان بجویه واسه همین دکترا میگن سعی کنید از ۸ ماهگی به بعداصلا پوره وله شده ندید جوییدن یادبگیرن

عزیزم من کاردرمانم. شما باید ببری گفتاردرمانی. خونتون کدوم سمت هست؟ گریه نکن خوب میشه . مشکل دیگه ای هم داره؟ اگر مشکل زمینه ای نداره عضلات دهانی ش ضعیفه و حساسیت دهانی داره خوب میشه

پسر منم نگه میداره می‌چسباند به سقف دهنش با ماست که میدم بهتر میخوره دکتر هیچ کاری نمیکنه عادت کرده

یه مامانی تو گهواره همینجوری بود اومد مشهد بچش رو برده بود پیش یه دکتر اطفال معروف بعد بهش گفته بودن اشکالی نداره بزرگ بشه خوب میشه فقط یه مولتی ویتان داده بودن بهش اونم غذارو تو دهنش نگه میداشت

عزیزم 🥺 من اینو میشناسم : مرکز مشاوره بالین . کاردرمانگر هم دارن ، شمارشون اینه ۰۲۱۴۴۲۷۹۶۳۸

چیشده مگه

سوال های مرتبط