پلاکت خون ۱۱۹ خوبه؟توازمایش نوشته ۱۵۰تا۴۵۰باشه

۵ پاسخ

پایینه من غش میکردم چون پلاکتم پایین بودبعدرفتم متخصص خوب شدم رفت با الا

دکتر گفت از صد ب پایین خطرناکه

آسپرین میخوری

برا منکه ۷۴😟

پایبنه

سوال های مرتبط

مامان benyamin&hosein مامان benyamin&hosein ۷ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان 👶سورناورادین👶 مامان 👶سورناورادین👶 هفته بیست‌وهشتم بارداری