مامانا کمپرس سرد رو اگه تب نکنه نزاریم ؟

۴ پاسخ

حتما بزار

کمپرس برای التهاب جای واکسنه که دردش رو کم میکنه وگرنه برای تب نیست

بزار چون پاش درد می گیره

کلا چه گرم چه سرد نزاری بهتره ورم نمیکنه کمتر ازیت میشه فقط استامینوفن

سوال های مرتبط