منمممم
بعد مسواک آب نمک قرقره کن
دندونپزشکی اگه میتونی با اجازه دکترت برو ببین برات چیکار میتونن بکنن
من یه هفتس دارم درد میکشم هر کار بوده انجام دادم هیچی نمیتونم بخورم هیچ اثری نمیکنه😔😔😔
من استامینفون ۳۲۵ میخورم
عزیزم منم دندون درد دارم اب نمک غلیظ قرقره کن دردشو میگیره فق بعدش هیچس نخور تا اثر کنه
از داروخونه محلول پریسکا بگیر رقیق کن با اب تو دهنت بچرخون بریز بیرون
دندانپزشکی بری کاری نمیکنن؟
استفاده کن
دنتول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.