شايد خارج از رحم منم بتام پارسال يهو امد پايين سونو دادم خارج از رحم بود گرمي خوردم پياده روي كردم خودش دفع شد
نه علائم و دارم همرو
احتمالا پریود میشی
من بهمن اینجور شدم ،گفت بارداری شیمیایی بوده یچیزی شبیه کیسه خالی
عزیزم متاسفانه داری سقط میکنی باید بری دکتر خوشگلم
بی بی چک دیگه نزنید؟علایمتون رفته؟؟
شاید شیمیایی بوده
جای قبلی بتا دادی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.