۳ پاسخ

شیاف پروژسترون ک دارم شبا میزارم

طبیعیه عزیزم ولی ادرارتو نگهندار ولی اگه بیشتر شد دل دردت به دکترت حتما بگو شیاف میده خوب میشی

سلام نباید الان ک باردار هستی ادارت نگه داری

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری